לא עימותים, מוזיקה! כך בני ברק תקבל את המפגינים

מערכת האתר No Comments on לא עימותים, מוזיקה! כך בני ברק תקבל את המפגינים

לקראת הפגנת השמאל הערב בבני ברק, ב"קול חי" מיוזיק" מתכננים קבלת פנים מיוחדת ומכבדת למפגינים. זו היוזמה שתמנע חיכוך בין התושבים למפגינים

צילום: Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום בערב מתכננים מפגיני השמאל להפגין בעיר בני ברק. ועד הישיבות הוציא הודעה בשם מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, לא לבוא בדין ודברים עם המפגינים.

ב"קול חי" מיוזיק" החליטו לקבל את פני המפגינים בדרך מכובדת ויצירתית. במקום עימותים, מוזיקה.

מטרת היוזמה היא בראש ובראשונה להימנע מהתגרויות בין הצועדים לבין תושבי בני ברק. המחשבה מאחורי היוזמה היא, שברגע שהרחוב יהיה שטוף במוזיקה נעימה, הסיכויים לפרובוקציה תפחת.

"ברגע שהמוזיקה תשמע מכל עבר לא נשמע את קריאות המפגנים, או את המסרים שיהדהדו, וממילא בעזרת השם האווירה לא תיגרר לאווירה עוינת" אומר אחד היוזמים.

הזמר והשדרן ירון בר במסר למפגינים:

video
play-sharp-fill

גם השדרן יעקב בלוך, התייחס למיזם בתכניתו "בקצב היום":

video
play-sharp-fill

דרכי הפעולה להשתתפות במיזם: ערוץ המוזיקה 'קול חי מיוזיק' ידאג שבזמן הצעדה, יהיו שירים שמחים וקצביים ברצף, ללא פרסומות, כשבמקביל במשך כל היום שדרני הרדיו יזמינו את מאזיניהם להוציא רמקולים לחלונות, כדי לגרום לאווירה טובה ברחוב.

למי שיש אפשרות ללוות את הצעדה ברמקולים, בין עם לבוא עם הרכב לאזור ולשים את התדר של 'קול חי מיוזיק', או אלו שגרים על התוואי של רחובות הצעדה, לשים את הרמקולים בחלונות כדי שהמוזיקה תשמע בכל הרחוב.

מי שגר על התוואי של הצעדה ואין לו רמקול, ומעוניין שנשדך לו מתנדב עם רמקול עוצמתי כדי שישים בחלונות, שיפנה לתחנה ויידאגו לו.

התחנה תשלח עדכונים מידי פעם איפה הצעדה מתמקדת ושם תתרכז המוזיקה

חשוב: התדר של קול חי מיוזיק הוא 102.5FM.

שנזכה לקדש שם שמיים!

 



0 תגובות